Тестування на уроках

Контроль знань – повсякденна робота вчителя.
Часто використовуються:
- Письмове опитування
- Усне опитування

Недоліки проведення усного опитування:
-
Велика затрата часу уроку
-
Мала кількість виставлених оцінок

Недоліки проведення письмового опитування:
Збільшується затрата позаурочного часу на перевірку.

Тести – ефективна форма контролю знань.
Тест (від англійського test – випробування) – стандартизовані завдання, за результатом яких робляться висновки про рівень знань, вмінь та навичок виконавця завдань.

Функції тестування в педагогіці

Типи завдань

Одиничний вибір
Виконавцю пропонується вибрати тільки один вірний варіант з кількох запропонованих

Множинний вибір
Виконавцю пропонується вибрати декілька вірних варіантів відповіді із запропонованих

Встановлення відповідності
Виконавцю пропонується співставити відповіді правої колонки з відомостями лівої.

Вибір області на зображенні
Для відповіді на питання такого типу виконавець повинен вказати точку на зображенні.

Завершення тестування
Після завершення тестування виконавець може побачити об’єктивний рівень своїх знань. Вчителю залишається лише зафіксувати результат

Преваги тестування як ефективного інструменту контролю знань
1. Охоплення великої кількості учнів

2. Створення рівних умов для всіх учасників тестування

3. Об'єктивність отриманих результатів

4. Економія сил і часу при проведенні

5. Можливість подальшого аналізу отриманої інформації

Суб’єктивні переваги тестування:
- Тестування проходить більш спокійно
- Підвищується інтерес учнів до предмету
- Тренуються увага та пам’ять

Comments: |