joomla 1.6

YOU`re here:
Decrease font size  Default font size  Increase font size 
Тестування на уроках
Рейтинг 5.0 из 5. Голосов: 14

Тестування на уроках

Слайд1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Слайд2Контроль знань – повсякденна робота вчителя.

 

Часто використовуються:

  • Письмове опитування
  • Усне опитування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд3

 

 Недоліки проведення усного опитування:

  • Велика затрата часу уроку

  • Мала кількість виставлених оцінок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд4

 

 

 

 Недоліки проведення письмового опитування:


Збільшується затрата позаурочного часу на перевірку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд5

 

 

Тести – ефективна форма контролю знань.

 

Тест (від англійського test – випробування) – стандартизовані завдання, за результатом яких робляться висновки про рівень знань, вмінь та навичок виконавця завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд6

 

 

 Функції тестування в педагогіці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд7

 

 

 

 

 

Типи завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Слайд8

 

 

 Одиничний вибір

Виконавцю пропонується вибрати тільки один вірний варіант з кількох запропонованих

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Слайд9

 

 Множинний вибір

Виконавцю пропонується вибрати декілька вірних варіантів відповіді із запропонованих

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Слайд10

 Встановлення відповідності

 

 Виконавцю пропонується співставити відповіді правої колонки з відомостями лівої.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Слайд11

 

 Вибір області на зображенні

 Для відповіді на питання такого типу виконавець повинен вказати точку на зображенні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд12

 

 Завершення тестування

Після завершення тестування виконавець може побачити об’єктивний рівень своїх знань.
Вчителю залишається лише зафіксувати результат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд13

 

 

Преваги тестування як ефективного інструменту контролю знань

 

1. Охоплення великої кількості учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд14

 

 

 

2. Створення рівних умов для всіх учасників тестування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд15

 

 

 

 

3. Об'єктивність отриманих результатів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд16

 

 

  

4. Економія сил і часу при проведенні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд17

 

 

  

5. Можливість подальшого аналізу отриманої інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд18

 

 

 Суб’єктивні переваги тестування:  

  • Тестування проходить більш спокійно
  • Підвищується інтерес учнів до предмету
  • Тренуються увага та пам’ять

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments: